Felső-Tisza-vidéki Vízügyi Igazgatóság
Ügyfélszolgálat: +36 42 502 200
Panaszokkal és közérdekű bejelentésekkel kapcsolatos tájékoztató
Panasz, vagy közérdekű bejelentés az alábbi módokon nyújtható be:

1. Személyesen: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 19.
Ügyfélfogadási idő: Hétfő, szerda: 9-12 óra, 13-15 óra


2.
Telefonos bejelentés alapján: 42/502-200-as telefonszámon.

3. Írásban tett bejelentés:
a) postai úton: 4400 Nyíregyháza, Pf.:14.
b) faxon: 42/502-202
c) e-mailen: titkarsag@fetivizig.hu

Panaszkezelés menete:
Igazgatóságunk a beérkező panaszt, közérdekű bejelentést a panaszokról és közérdekű bejelentésekről szóló 2013. évi CLXV. törvény rendelkezései alapján 30 napon belül bírálja el és a bejelentőnek (névvel, címmel ellátott bejelentés esetén) válaszlevelet küld.

Tájékoztatás a szóban tett közérdekű bejelentésről felvett adatlap másodpéldányának átvételéről:
A szóbeli panaszt és a szóbeli közérdekű bejelentést igazgatóságunk írásba foglalja. Közérdekű bejelentés esetén az adatlapról – a megtett intézkedések kivételével – másodpéldányt készítünk. A másodpéldány a bejelentő által ügyfélfogadási időben személyesen átvehető; az átvételről a közérdekű bejelentőnek az eredeti adatlapon nyilatkoznia, és az átvételt igazolnia kell.